Kuva modernista ja lämpimästi sisustetusta vastaanottotilasta, jossa kaksi henkilöä liikkuu rauhallisesti – yksi kävelee etualalla ja toinen taustalla. Tilan seinän näytöllä näkyy videopuhelua pitävä lääkäri.

Laskutustiedot

Laskutustiedot yritysasiakkaille ja kumppaneille.

Oletko yritysasiakas tai kumppani?

Pihlajalinna vastaanottaa ainoastaan verkkolaskuja. Verkkolaskuoperaattorina toimii Basware Oyj (tunnus BAWCFI22). Yhtiökohtaiset OVT-tunnukset ja operaattoritiedot löydät laskutusosoitteista.

Katso tiedot: Laskutusosoitteet

Laskun maksuehto

Laskun maksuehdon on oltava vähintään 30 pv netto. Maksuaika alkaa kulua vasta, kun lasku on toimitettu oikeassa muodossa ostoreskontraamme.

Laskuilla vaadittavat tiedot

Pakolliset tiedot laskun käsittelyä varten:

  • tilaajan nimi

  • kustannuspaikka

  • toimitusosoite.

Sopimukseen perustuvassa toistuvassa laskutuksessa sopimusnumero on pakollinen tieto. Ostotilauksellisille laskuille pakollinen tieto on ostotilausnumero. Yhdellä laskulla saa laskuttaa vain yhden ostotilauksen tuotteita.

TEAPPS-standardissa olevat oikeat kentät:

  • kustannuspaikka <ORDER_REFERENCE></ORDER_REFERENCE>

  • sopimusnumero <CONTRACT_NUMBER></CONTRACT_NUMBER>

  • ostotilausnumero <ORDER_NUMBER></ORDER_NUMBER>

Emme rekisteröi järjestelmiimme puutteellisin tiedoin lähetettyjä laskuja.

Laskulla ei saa esiintyä mitään asiakasta yksilöivää henkilötietoa (GDPR). Laskujen henkilötietoa sisältävät liitteet tulee toimittaa erikseen annettujen ohjeiden mukaan oikeaan sähköpostiosoitteeseen.

Emme rekisteröi järjestelmiimme henkilötietoa sisältäviä laskuja tai niiden liitteitä.

Laskuttajaportaali

Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista, konsernimme yhtiölle kuuluvat laskut tulee lähettää Basware Portalin kautta. Linkin Basware Portaliin saa pyytämällä osoitteesta [email protected].

Portaalin käyttö on ilmaista ja se mahdollistaa konsernimme yhtiöiden laskuttamisen sähköisessä muodossa. Tilaajan nimi, kustannuspaikka ja toimitusosoite tulee tällöin syöttää laskurivikohtaiseen viestikenttään. Huomaa, että portaalin käyttö vaatii y-tunnuksen. Laskuttajaportaalin toimintaan liittyviin kysymyksiin vastaa Baswaren tekninen asiakastuki.

Laskutusosoitteisiin liittyvät tiedustelut

Ostoreskontra, Pihlajalinna-konserni, [email protected]

Basware Portalin käyttöön liittyvät kysymykset

Pihlajalinna käyttää Ropon maksunvalvontapalvelua, mikä tarkoittaa, että Ropo toimittaa laskut puolestamme.

Laskun maksamiseen liittyvät tiedustelut

Ropo

Puh. 017 366 7041

Yritysasiakkaiden maksuneuvonta: ma-pe klo 8–17

Eräpäivän siirrot, maksusuunnitelmat, laskukopiot, laskun maksaminen, chat-palvelu: MyRopo

Laskun sisältöön liittyvät tiedustelut

Pihlajalinna

Puh. 010 312 090

Vastaanotamme puheluita ma-to klo 9–13 välillä.

Vakuutusyhtiöt: [email protected]

Yritys- ja työterveysasiakkaat: [email protected]

Kun laitat meille viestiä yritysasiakkaan laskutukseen liittyen, lisää laskunumero sähköpostiviestisi otsikkoon. Näin saamme käsiteltyä asiasi nopeammin.

Hoivalaskutus

Puh. 040 660 5417

sähköposti: [email protected]

Pihlajalinna-konserni Kehräsaari B 33200 Tampere

Postiosoite Pihlajalinna Oyj PL 110 33101 Tampere

Sähköpostiosoitteet: [email protected]

Oletko henkilöasiakas?

Löydät ohjeet laskun maksamiseen Asiakkaalle-osiosta.

Kuvassa punahiuksinen hymyilevä asiakas keskustelee terveydenhuollon työntekijän kanssa vastaanottotiskillä modernissa ja lämpimässä ympäristössä.